W tegorocznej reklamie norweskiej poczty Święty Mikołaj jest gejem i całuje się pod choinką z mężczyzną.
czytaj dalej
Reklama zatytułowana „Kiedy Harry spotkał Świętego Mikołaja” w ciągu czterech minut przedstawia historię dwóch mężczyzn, których związek rozwija się przez kolejne lata przy okazji spotkań w święta Bożego Narodzenia. Spot reklamowy kończy się pocałunkiem dwóch mężczyzn i słowami: „W 2022 roku minie 50 lat, odkąd w Norwegii można było legalnie kochać kogokolwiek zechcesz”.
Źródło: www.wirtualnemedia.pl

Dodano: 25.11.2021
autor: MarcinZbezu
Zobacz również
Z badań wynika, że kobiety co 22 dni potrzebują „wieczoru ze swoimi dziewczynami”, by czuć się naprawdę dobrze.
czytaj dalej
Badanie przeprowadzone przez Bezel Wines we współpracy z Talker Research, objęło próbę 2 000 kobiet i wykazało, że 78% z nich uważa, iż „girls night” jest konieczna, by się zregenerować. Średnia wskazywana przez respondentki to około 22 dni pomiędzy takimi wieczorami.

Dodano: 27.10.2025
Dodano: 27.10.2025
Dodano: 27.10.2025
Dodano: 27.10.2025
Dodano: 27.10.2025