cookies

Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

W tegorocznej reklamie norweskiej poczty Święty Mikołaj jest gejem i całuje się pod choinką z mężczyzną.
logo-head
czytaj dalej
Reklama zatytułowana „Kiedy Harry spotkał Świętego Mikołaja” w ciągu czterech minut przedstawia historię dwóch mężczyzn, których związek rozwija się przez kolejne lata przy okazji spotkań w święta Bożego Narodzenia. Spot reklamowy kończy się pocałunkiem dwóch mężczyzn i słowami: „W 2022 roku minie 50 lat, odkąd w Norwegii można było legalnie kochać kogokolwiek zechcesz”.
Źródło:  www.wirtualnemedia.pl
Dodano: 25.11.2021
autor: MarcinZbezu

Zobacz również

Z badań wynika, że kobiety co 22 dni potrzebują „wieczoru ze swoimi dziewczynami”, by czuć się naprawdę dobrze.
logo-head
czytaj dalej

Badanie przeprowadzone przez Bezel Wines we współpracy z Talker Research, objęło próbę 2 000 kobiet i wykazało, że 78% z nich uważa, iż „girls night” jest konieczna, by się zregenerować. Średnia wskazywana przez respondentki to około 22 dni pomiędzy takimi wieczorami.

Dodano: 27.10.2025
STS Club łączy elementy grywalizacji - zadania, wyzwania i wirtualną walutę - z realnymi korzyściami: bonusami i nagrodami. Prosta mechanika pozwala łatwo gromadzić coinsy i wymieniać je na atrakcyjne nagrody.
logo-head
Dodano: 27.10.2025
STS uruchomił właśnie nowy program STS Club, w którym użytkownicy wykonują różne zadania i wyzwania, zdobywają za to coinsy, które można wymieniać na nagrody, m.in. koszulki reprezentacji Polski, zegarki Garmin oraz wiele innych gadżetów.
logo-head
Dodano: 27.10.2025
Wersow jest bardzo ciekawa reakcji swojej dwuletniej córki na lot w business klasie do Dubaju.
logo-head
Dodano: 27.10.2025
Już dzisiaj o godzinie 22:00 na antenie Comedy Central zadebiutuje 4. sezon "The Office PL". Co tydzień, w każdy poniedziałek, widzowie zobaczą dwa premierowe epizody pełne charakterystycznego humoru, który pokochała publiczność w całej Polsce.
logo-head
Dodano: 27.10.2025