cookies

Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

W chilijskiej telewizji reklamy były "wtapiane" w filmy. Miało to na celu uniknięcie przerywania filmów na tradycyjne bloki reklamowe.
logo-head
czytaj dalej

W 2003 roku chilijski Kanał 13 opracował niekonwencjonalną taktykę reklamową, włączając 30-sekundowe reklamy do filmów z serii Gwiezdne Wojny podczas ich emisji telewizyjnej.

Reklamy te zostały stworzone tak, aby płynnie kontynuować sceny, sprawiając, że wydają się integralną częścią filmów. 

George Lucas, twórca Gwiezdnych Wojen i szef Lucasfilm, nie był zadowolony z takiego wykorzystania jego własności intelektualnej bez jego zgody.

Uznając to za naruszenie praw autorskich, Lucas w 2004 r. podjął kroki prawne przeciwko Kanałowi 13. 

Dodano: 04.11.2024

Zobacz również

Oto nowa kolekcja Miu Miu z domu modowego Prada na sezon wiosna-lato 2026.
logo-head
czytaj dalej
Projektantka z nacechowanych emocjonalnie „robotniczych mundurków” stworzyła kolekcję, która ma nie tylko wymiar modowy, ale też misyjny. Dostrzegła bowiem kobiety, których codzienna praca jest bardzo często traktowana marginalnie.
Dodano: 10.10.2025
Do Świąt Bożego Narodzenia pozostało 75 dni.
logo-head
Dodano: 10.10.2025
„Wirujący seks”, czyli Dirty Dancing, zobaczycie już dziś o 20:00 na antenie Paramount Network. To kultowy film, który podbił kina na całym świecie i do dziś uchodzi za jedną z najbardziej romantycznych produkcji w historii kina.
logo-head
Dodano: 10.10.2025
Muzyka z filmu stała się prawdziwym bestsellerem - album sprzedał się w ponad 32 milionach egzemplarzy, głównie dzięki hitowi „(I’ve Had) The Time of My Life”.
logo-head
Dodano: 10.10.2025
Jennifer Grey i Patrick Swayze, główni aktorzy filmu, nie przepadali za sobą, różnice w temperamentach często utrudniały im współpracę i prowadziły do kłótni.
logo-head
Dodano: 10.10.2025