
W 2018 roku Olesja Schemjakowa przypadkowo zapłaciła w szwajcarskiej kawiarni 7 732 dolary za filiżankę kawy i ciasto po tym, jak przypadkowo wpisała swój kod PIN jako napiwek. Kobieta nigdy nie dostała zwrotu pieniędzy.

czytaj dalej
Firma obsługująca kartę kredytową nie mogła cofnąć opłaty, ponieważ nie została ona uznana za nieuczciwą. Dlatego Schemjakowa skontaktowała się z właścicielką kawiarni, która powiedziała, że zwróci jej pieniądze. Mijały tygodnie, a zwrot "napiwku" nie pojawiał się na koncie Olesji. Wkrótce okazało się, że właścicielka złożyła wniosek o upadłość i zamknęła kawiarnię.

Dodano: 28.12.2021
autor: Jackson
Zobacz również
Dodano: 23.06.2025
Dodano: 23.06.2025
Dodano: 22.06.2025
Dodano: 21.06.2025
Dodano: 21.06.2025