

„Nowe, spójne logotypy Plusa i Polsatu to sposób na lepsze komunikowanie naszych usług i ich łatwiejsze kojarzenie z nami przez klientów. Chcemy wyeksponować wartości naszych marek w sposób przejrzysty, prosty i wyrazisty tak, aby widzowie i klienci wiedzieli, że jest to marka z Grupy Polsat Plus, że odpowiada na ich indywidualne potrzeby, że jest to usługa najwyższej jakości oraz że korzystanie z nich, szczególnie w pakiecie, zapewnia im atrakcyjną cenę. Zgodnie z naszą przewodnią myślą strategiczną: „Dla Każdego. Wszędzie”’ - informuje Piotr Gaweł, członek zarządu Polkomtela, operatora sieci Plus.

Zobacz również


W ubiegłym roku, mając 85 lat, Józef Peruga pomyślnie zdał egzaminy ustne, jednak pisemne testy z języka polskiego i matematyki okazały się zbyt wymagające. Mimo niepowodzenia zapowiedział, że się nie podda i spróbuje ponownie w kolejnym roku. Tak jak poprzednio, maturę będzie zdawał w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Kaliszu – informuje Radio Poznań.






Urodzona w Wielkiej Brytanii influencerka Soudi Al-Nada od kilku lat jest żoną dubajskiego milionera Jamala Al-Nada.
Influencerka zwraca uwagę na trudności, które napotyka w międzykulturowym związku. Brytyjka nie może kontaktować się z innymi mężczyznami. Musi też dbać o swój wizerunek, tak by nie urazić ukochanego oraz osób z jego otoczenia, oraz udostępniać swoją lokalizację, tak by mąż zawsze wiedział, gdzie się znajduje.
Ostatnio influencerka pochwaliła się, że mąż, by ułatwić jej życie, postanowił kupić dla niej wyspę, tak by mogła na niej paradować w stroju kąpielowym:






