Tak wygląda nowe logo Pringles - marki produkującej czipsy sprzedawane w charakterystycznych tubach.
czytaj dalej
„Firma Pringles zaktualizowała swoją niepowtarzalną puszkę o świeży, nowy wygląd, który charakteryzuje się odważnymi odcieniami i czystym designem, podkreślając innowacyjne smaki chipsów i niepowtarzalny kształt, który można układać w stosy. Chociaż wygląd może być nowy na zewnątrz, z dumą mogę powiedzieć, że nie zmienia nieodpartego smaku, który zawsze był we wnętrzu każdej puszki Pringles i celebruje wyjątkowe doznania z przekąsek, które są częścią każdego kęsa” - powiedział Gareth Maguire, szef marketingu w Pringles.
Źródło: www.underconsideration.com

Dodano: 26.01.2021
autor: MarcinZbezu
Zobacz również
Z badań wynika, że kobiety co 22 dni potrzebują „wieczoru ze swoimi dziewczynami”, by czuć się naprawdę dobrze.
czytaj dalej
Badanie przeprowadzone przez Bezel Wines we współpracy z Talker Research, objęło próbę 2 000 kobiet i wykazało, że 78% z nich uważa, iż „girls night” jest konieczna, by się zregenerować. Średnia wskazywana przez respondentki to około 22 dni pomiędzy takimi wieczorami.

Dodano: 27.10.2025
Dodano: 27.10.2025
Dodano: 27.10.2025
Dodano: 27.10.2025
Dodano: 27.10.2025