cookies

Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

Stało się! Przebój "Despacito" Luisa Fonsiego nie jest już najpopularniejszym filmem na YouTube.
logo-head
czytaj dalej

Teledysk do „Despacito” trafił do sieci 12 stycznia 2017 roku. Numer błyskawicznie zyskiwał popularności i po 204 dniach na liczniku YouTuba pojawił się pierwszy miliard wyświetleń. W niecały rok – dokładnie po dziewięciu miesiącach numer wyświetlono już ponad trzy miliardy razy. Po 14 miesiącach „Despacitio” pobiło kolejny rekord – pięć miliardów. W 2020 roku hit Luisa dobił do siedmiu miliardów wyświetleń.

I to nie wystarczyło by być na szczycie listy najpopularniejszych filmów YouTube’a. Jak się okazuje latynoski gwiazdor musiał ustąpić miejsca 10-letniej Koreance. Hope Segoine wykonuje dziecięcy utwór „Baby Shark Dance„, stworzony przez koreańską firmę edukacyjną Pinkfong. Animowany teledysk dla najmłodszych ma w tej chwili na liczniku 7 051 502 681 wyświetleń… Kanał Pinkfong! Kids’ Songs & Stories subskrybuje ponad 40 milionów osób.


Źródło:  www.cgm.pl
Dodano: 03.11.2020
autor: Jackson

Zobacz również

W każdą sobotę w czerwcu na Paramount Network można obejrzeć animacje w ramach kina familijnego. W najbliższych tygodniach będzie to m.in. „Gnijąca panna młoda” i „Sonic. Szybki jak błyskawica”. Idealne na wspólne oglądanie z rodziną.
logo-head
Dodano: 13.06.2025
Już dziś o 13:00 na Paramount Network leci „Psi Patrol: Film”. Wersja kinowa jest znacznie głębsza emocjonalnie niż serial. Są śmieszne momenty, ale też wzruszające i mądre. Bez przemocy, za to z fajnym przesłaniem. Dobre, familijne kino.
logo-head
Dodano: 13.06.2025
Twórcą i pomysłodawcą „Psiego Patrolu” jest Keith Chapman – ten sam, który wcześniej stworzył kultowego „Boba Budowniczego”.
logo-head
Dodano: 13.06.2025
„Psi Patrol” emitowany jest w aż 160 krajach, a do 2024 roku powstało około 100 000 produktów licencyjnych – od zabawek po odzież, artykuły szkolne i przedmioty codziennego użytku
logo-head
Dodano: 13.06.2025
„Psi Patrol” od 2013 roku zarobił dla swoich twórców ponad 15 mld dolarów na zabawkach i licencjach, a dwa filmy kinowe przyniosły łącznie ok. 356 mln USD dodatkowych wpływów na całym świecie.
logo-head
Dodano: 13.06.2025