Prawie połowa dziewcząt w wieku 10-15 lat w Polsce chce w przyszłości zostać zawodowymi youtuberkami, instagramerkami lub tiktokerkami.
czytaj dalej
Badanie "Aspiracje dziewczynek w Polsce" powstało dla nowo powstającej organizacji Inspiring Girls Polska.
"Niemal połowa dziewcząt (48%) w wieku 10–15 lat uznała prowadzenie kanału w serwisach społecznościowych takich jak YouTube, Instagram czy TikTok za atrakcyjne zajęcie zawodowe, w którym widzą siebie w przyszłości" - czytamy w serwisie marketingprzykawie.pl.
Badanie prowadzono od 2 do 5 marca 2021 r. metodą CAWI na 500-osobowej reprezentatywnej próbie dziewcząt w wieku 10–15 lat oraz ich matek.
"Niemal połowa dziewcząt (48%) w wieku 10–15 lat uznała prowadzenie kanału w serwisach społecznościowych takich jak YouTube, Instagram czy TikTok za atrakcyjne zajęcie zawodowe, w którym widzą siebie w przyszłości" - czytamy w serwisie marketingprzykawie.pl.
Badanie prowadzono od 2 do 5 marca 2021 r. metodą CAWI na 500-osobowej reprezentatywnej próbie dziewcząt w wieku 10–15 lat oraz ich matek.
Źródło: marketingprzykawie.pl

Dodano: 09.03.2021
autor: MarcinZbezu
Zobacz również
Z badań wynika, że kobiety co 22 dni potrzebują „wieczoru ze swoimi dziewczynami”, by czuć się naprawdę dobrze.
czytaj dalej
Badanie przeprowadzone przez Bezel Wines we współpracy z Talker Research, objęło próbę 2 000 kobiet i wykazało, że 78% z nich uważa, iż „girls night” jest konieczna, by się zregenerować. Średnia wskazywana przez respondentki to około 22 dni pomiędzy takimi wieczorami.

Dodano: 27.10.2025
Dodano: 27.10.2025
Dodano: 27.10.2025
Dodano: 27.10.2025
Dodano: 27.10.2025