cookies

Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

Popularna marka cukierków czekoladowych M&M's zmienia wygląd oraz kształt.
logo-head
czytaj dalej
Prezes M&M's, przyznał, że kreskówkowe postacie z reklam M&M’s będą wyglądać inaczej, by były bardziej "aktualne" i "reprezentatywne dla każdego konsumenta".

Zmiana obejmuje reklamy, materiały w sklepach, aktywacje marki oraz prezentację wieloletnich maskotek cukierków M&M's. Symbolicznych zmian doczekają się również postacie. Żeński zielony M&M's zamieni szpilki na wygodne trampki, aby odzwierciedlić jej "niewymuszoną pewność siebie", natomiast brązowy będzie miał krótsze szpilki.

Cukierki, które od lat pojawiają się w reklamach marki, zyskały również niejednolity kolor skóry i nowy ton głosu. Marka zmieniła także kolory i kształty samych słodyczy. Odtąd w paczce M&M’S znają się cukierki w rozmaitych kształtach, rozmiarach i niejednolitych barwach - by podkreślij swoje zaangażowanie w szerzenie różnorodności.

 
Dodano: 26.01.2022

Zobacz również

Wliczając w to ilość okien, kolumny, czy wygląd poszczególnych budynków. Brytyjczyk narysował panoramę Londynu po jednym przelocie helikopterem, zachowując wszystkie detale.
logo-head
Dodano: 25.11.2024
Stephen Wiltshire, jest sawantem, który potrafi z pamięci namalować panoramę każdego miasta jakie zobaczy, oddając każdy, najmniejszy szczegół.
logo-head
czytaj dalej
Zespół sawanta to rzadko spotykany stan, gdy osoba z zaburzeniami rozwoju jest wybitnie uzdolniona w jakiejś dziedzinie, jest to związane najczęsciej z doskonałą pamięcią.

Stephen Wiltshire narysował także panoramę Rzymu, Tokio, Frankfurtu, czy Honkongu po zaledwie 45 minutowym locie. We wszystkich tych rysunkach dokładnie odwzorował liczbę kolumn, okien i ulic, mimo iż widział je tylko raz podczas krótkiej podróży.
Dodano: 25.11.2024
Z badań PMR Market Experts wynika, że Polacy "na cateringu", chcą minimalizować koszty związane z czasochłonnymi zakupami, oraz marnowaniem zakupionej nadwyżki żywności.
logo-head
Dodano: 25.11.2024
Za zebrane w porównywarce dane odpowiada firma BIOSTAT, która od kilkunastu lat specjalizuje się w kompleksowej obsłudze m.in. badań rynku i badań marketingowych.
logo-head
Dodano: 25.11.2024
Z racji ogromnej popularności diet pudełkowych, powstała porównywarka najpopularniejszych cateringów, w której każdy może zestawić firmy pod względem aktualnej oferty.
logo-head
Dodano: 25.11.2024