Plakaty z płodem, które wiszą na billboardach w Polsce promują hospicja perinatalne, czyli miejsca, gdzie matka, której płód ma śmiertelne wady, może czekać na poród i śmierć swojego dziecka.
czytaj dalej
Plakaty z płodem sercu wiszą na billboardach i słupach reklamowych w całym kraju. Przez długi czas nie było do końca wiadomo, z jaką akcją związane są prowokujące grafiki, karty zostały odkryte niedawno. Na plakatach w całej Polsce zostaje doklejony napis - "Hospicja perinatalne". Jest to więc promocja miejsc, w których matka ze śmiertelnie chorym płodem w łonie może (albo musi, bo nie ma innego wyboru) czekać na poród i śmierć swojego dziecka.
Źródło: dziennikzachodni.pl

Dodano: 01.02.2021
autor: MarcinZbezu
Zobacz również
Z badań wynika, że kobiety co 22 dni potrzebują „wieczoru ze swoimi dziewczynami”, by czuć się naprawdę dobrze.
czytaj dalej
Badanie przeprowadzone przez Bezel Wines we współpracy z Talker Research, objęło próbę 2 000 kobiet i wykazało, że 78% z nich uważa, iż „girls night” jest konieczna, by się zregenerować. Średnia wskazywana przez respondentki to około 22 dni pomiędzy takimi wieczorami.

Dodano: 27.10.2025
Dodano: 27.10.2025
Dodano: 27.10.2025
Dodano: 27.10.2025
Dodano: 27.10.2025