Niemowlęta patrzą dłużej na twarze, które uważają za ładne i atrakcyjne, a mniej na te nieatrakcyjne i mało interesujące.
czytaj dalej
Niemowlęta mają tendencję do dłuższego patrzenia na twarze, które uważają za atrakcyjne i spędzania mniej czasu na twarzach, które uważają za mniej atrakcyjne, zgodnie z przełomowym badaniem przeprowadzonym przez University of Exeter.
Opublikowane w czasopiśmie Infant Behavior and Development badania wykazały, że niemowlęta w wieku od 2 do 3 miesięcy konsekwentnie wpatrywały się dłużej w twarze, które dorośli ocenili jako „atrakcyjne”.
Opublikowane w czasopiśmie Infant Behavior and Development badania wykazały, że niemowlęta w wieku od 2 do 3 miesięcy konsekwentnie wpatrywały się dłużej w twarze, które dorośli ocenili jako „atrakcyjne”.

Dodano: 30.05.2025
Zobacz również
Dodano: 21.11.2025
Dodano: 21.11.2025
Najwięcej polskich dzieci chciałoby zostać w przyszłości influencerami i budować karierę w mediach społęcznościowych.
czytaj dalej
Najnowszy raport "Młodzi i przyszłość – Aspiracje edukacyjne i zawodowe dziewczyn i chłopców w Polsce" rzuca światło na to, kto i co kształtuje marzenia oraz wybory młodego pokolenia. Badanie objęło dzieci i młodzież w wieku od 11 do 17 lat.

Dodano: 21.11.2025
Dodano: 21.11.2025
Dodano: 20.11.2025