Najnowsze badania pokazują, że ograniczenie spożywania posiłków ma pozytywny wpływ na długość życia oraz zdrowie.
czytaj dalej
Badanie na ten temat zostało opublikowane na łamach "Science Signaling", a jego głównymi autorami są prof. Bruno Conti oraz prof. Gary Siuzdaka z Scripps REsearch Institute w Kalifornii. Jak się okazuje - znaczne ograniczenie ilości spożywanych kalorii przynosi ogromne korzyści dla zdrowia - spadek ryzyka zachorowania na raka, choroby serca, cukrzycę oraz schorzenia neurodegeneracyjne, w tym alzheimera. Jeden z autorów pracy - prof. Conti tłumaczy, że spożywanie przez ssaki mniejszej ilości pokarmu prowadzi do obniżenia temperatury ciała, a to z kolei aktywuje procesy komórkowe, które wpływają na przedłużenie życia i poprawę jego jakości.
Źródło: naukawpolsce.pap.pl

Dodano: 23.09.2020
autor: MarcinZbezu
Zobacz również
Dodano: 11.08.2026
Dodano: 11.08.2026
Dodano: 11.08.2026
W Darłowie budowano dom jednorodzinny, ale wyszła im Biedronka.
czytaj dalej
Prawo budowlane i miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego w teorii obowiązują każdego, ale przyjęło się, że jak ktoś bardzo chce je ominąć, to zawsze znajdzie sposób. Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego przewiduje, że w tym miejscu może powstać zabudowa jednorodzinna z usługami.

Dodano: 11.08.2026
Dodano: 11.08.2026