

Osoby dotknięte zespołem Downa są jedną z najrzadziej reprezentowanych grup w showbiznesie - szczególnie w przemyśle kosmetycznym. Gucci Beauty przełamało tę tendencję i do promocji swojego najnowszego produktu zaangażowało Ellie Goldstein.
Goldstein to modelka, która zyskała międzynarodową sławę m.in. dzięki programowi wyszukiwania talentów organizowanemu wspólnie przez Vogue Italy oraz Gucci.
18-latka jest związana z agencją Zebedee Management, która promuje modeli i modelki z grup społecznych, które mają trudniejszy dostęp do mediów. Goldstein kocha czytać i tańczyć, jej największą pasją jest jednak sztuka widowiskowa.
Ellie jest jedną z czterech osób, które wzięły udział w najnowszej sesji Gucci Beauty. Obok niej wystąpili m.in. Jahmal Baptiste czy Ruoyi Yi. Za zdjęcia do kampanii odpowiadał Davida PD Hyde. Fotograf przyznał, że chciał "pokazać i połączyć w całość różne rodzaje piękna, bo piękno istnieje w każdej osobie”.

Zobacz również


Steve Biddulph, ekspert w dziedzinie rodzicielstwa, podkreśla, że rola cioci może być tak samo istotna jak rola matki w procesie wychowywania dziewczynek. Ciocie oferują unikalne wsparcie i wskazówki, które towarzyszą dziewczynkom na drodze od dzieciństwa do dorosłości.
W podcaście ABC Parental As Anything Biddulph zaznaczył, że obecność cioci wnosi do życia dziewczynki inny rodzaj opieki i perspektywy, które mogą mieć ogromny wpływ na jej rozwój emocjonalny i społeczny.
