cookies

Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

Modelka z zespołem downa została twarzą kampanii marki Gucci.
logo-head
czytaj dalej
Jedną z twarzy kampanii maskary Gucci Beauty „L’Obscur” jest Ellie Goldstein, 18-letnia modelka z zespołem Downa.

Osoby dotknięte zespołem Downa są jedną z najrzadziej reprezentowanych grup w showbiznesie - szczególnie w przemyśle kosmetycznym. Gucci Beauty przełamało tę tendencję i do promocji swojego najnowszego produktu zaangażowało Ellie Goldstein.

Goldstein to modelka, która zyskała międzynarodową sławę m.in. dzięki programowi wyszukiwania talentów organizowanemu wspólnie przez Vogue Italy oraz Gucci.

18-latka jest związana z agencją Zebedee Management, która promuje modeli i modelki z grup społecznych, które mają trudniejszy dostęp do mediów. Goldstein kocha czytać i tańczyć, jej największą pasją jest jednak sztuka widowiskowa.

Ellie jest jedną z czterech osób, które wzięły udział w najnowszej sesji Gucci Beauty. Obok niej wystąpili m.in. Jahmal Baptiste czy Ruoyi Yi. Za zdjęcia do kampanii odpowiadał Davida PD Hyde. Fotograf przyznał, że chciał "pokazać i połączyć w całość różne rodzaje piękna, bo piękno istnieje w każdej osobie”.

Źródło:  noizz.pl
Dodano: 09.10.2020
autor: Jackson

Zobacz również

Dokładnie 24 lata temu, 4 września 2000 roku, premierę na Polsacie miały Pokemony.
logo-head
Dodano: 04.09.2024
Łukasz Litewka przekazał, że fundacja zarządzana przez Filipa Chajzera nie przekazała środków, które zostały zebrane na leczenie chorej dziewczynki. Chajzer poinformował, że jego fundacja została okradziona.
logo-head
Dodano: 02.09.2024
Keanu Reeves obchodzi dzisiaj swoje 60 urodziny ?
logo-head
Dodano: 02.09.2024
Dzięki współpracy z @PodrozezHuberetem oraz jego firmą TwoContinents, która prężnie działa na rynku nieruchomości w Dubaju, mam dla was konkurs. Do wygrania dwa spektakularne loty helikopterem nad Dubajem oraz dwa vouchery o wartości 1000 zł każdy.
logo-head
Dodano: 02.09.2024
Dubaj rozwija się w zawrotnym tempie przez wolnorynkowe podejście. Przykład: aby kupić apartament wystarczy skan dowodu, paszportu, adres e-mail i nr tel. Cała transakcja trwa 30 minut, a przy rezerwacji należy wpłacić tylko 2% wartości.
logo-head
Dodano: 02.09.2024