cookies

Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

Główny Inspektorat Sanitarny poinformował o wycofaniu ze sprzedaży napojów energetycznych Monster oraz Burn wyprodukowanych w 2020 roku.
logo-head
czytaj dalej
Jak czytamy w serwisie tvn24.pl: "Główny Inspektor Sanitarny został poinformowany o prowadzonym przez firmę Monster Energy Limited wycofaniu produktów marki Monster i Burn ze względu na zbyt wysoką w stosunku do unijnych norm zawartość substancji dodatkowej E 1520 (glikol propylenowy)".

Wycofaniu podlegają produkty wprowadzone do obrotu przed 2021 rokiem: Monster LH44, Monster Ripper, Monster Vanilla Espresso oraz Burn Zero Peach (Fury).
Źródło:  tvn24.pl
Dodano: 25.01.2021
autor: MarcinZbezu

Zobacz również

Z badań wynika, że kobiety co 22 dni potrzebują „wieczoru ze swoimi dziewczynami”, by czuć się naprawdę dobrze.
logo-head
czytaj dalej

Badanie przeprowadzone przez Bezel Wines we współpracy z Talker Research, objęło próbę 2 000 kobiet i wykazało, że 78% z nich uważa, iż „girls night” jest konieczna, by się zregenerować. Średnia wskazywana przez respondentki to około 22 dni pomiędzy takimi wieczorami.

Dodano: 27.10.2025
STS Club łączy elementy grywalizacji - zadania, wyzwania i wirtualną walutę - z realnymi korzyściami: bonusami i nagrodami. Prosta mechanika pozwala łatwo gromadzić coinsy i wymieniać je na atrakcyjne nagrody.
logo-head
Dodano: 27.10.2025
STS uruchomił właśnie nowy program STS Club, w którym użytkownicy wykonują różne zadania i wyzwania, zdobywają za to coinsy, które można wymieniać na nagrody, m.in. koszulki reprezentacji Polski, zegarki Garmin oraz wiele innych gadżetów.
logo-head
Dodano: 27.10.2025
Wersow jest bardzo ciekawa reakcji swojej dwuletniej córki na lot w business klasie do Dubaju.
logo-head
Dodano: 27.10.2025
Już dzisiaj o godzinie 22:00 na antenie Comedy Central zadebiutuje 4. sezon "The Office PL". Co tydzień, w każdy poniedziałek, widzowie zobaczą dwa premierowe epizody pełne charakterystycznego humoru, który pokochała publiczność w całej Polsce.
logo-head
Dodano: 27.10.2025