cookies

Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

Firma Cadbury słynąca z produkcji czekolady opublikowała reklamę, w której widać dwóch całujących się mężczyzn. Powstała petycja domagająca się przerwania emisji reklamy.
logo-head
czytaj dalej
Reklama Cadbury została przygotowana na 50. rocznicę powstania czekoladowego jajka - Creme Egg. Podczas spotu oglądamy różne osoby spożywające czekoladowe jajko na swój sposób. W ostatniej scenie widzimy dwóch mężczyzn, którzy dzielą się jajkiem symulując pocałunek. Zdaniem części odbiorców reklamy taki kadr jest bezpośrednią zachętą do zachowań seksualnych w reklamie, której odiorcami są dzieci.

Oburzeni widzowie zbierają podpisy pod petycją i domagają się zaprzestania emisji spotu. Zebrali już ponad 25 tysięcy podpisów. „Marka Cadburry od zawsze kieruje swoje reklamy do dzieci, bo to one są odbiorcami produkowanych przez Cadbury produktów. Tego typu kadr w reklamie uznajemy za coś niedopuszczalnego, co naszym zdaniem można odbierać tylko jako promowanie seksu wśród najmłodszych widzów” - możemy przeczytać w petycji.

Cadbury wydała oficjalne oświadczenie, w którym podkreśliła, że jej produkty są dla wszystkich, bez względu na płeć czy orientację. „Nie zastanawialiśmy się ani przez chwilę czy umieścić ten kadr w reklamie. Wierzymy, że pocałunki są przyjemnością dla wszystkich” - czytamy w oświadczeniu.
Źródło:  www.youtube.com
Dodano: 25.02.2021
autor: MarcinZbezu

Zobacz również

18-letni Kacper Tomasiak zakończył zawody w Engelbergu na 5.miejscu!
logo-head
Dodano: 21.12.2025
Jakie rzeczy wydawały Ci się w dzieciństwie luksusem, a dziś są normą, albo po prostu możesz sobie na to pozwolić?
logo-head
Dodano: 21.12.2025
Dokładnie 5 lat temu Marcin Najman czekał na stadionie Rakowa Częstochowa na Krzysztofa Stanowskiego.
logo-head
Dodano: 21.12.2025
Puma we współpracy z Balenciagą wypuściła buty ze zniszczonym logo w cenie 2550 zł.
logo-head
Dodano: 21.12.2025
Film Wojciecha Smarzowskiego "Dom Dobry" przyczynił się do wzrostu liczby zgłoszeń od kobiet szukających pomocy w sprawie przemocy domowej. W listopadzie liczba telefonów wzrosła aż o 223% względem poprzedniego miesiąca.
logo-head
Dodano: 21.12.2025