Dlatego producent wysokiej jakości karmy, firma Brit, stworzyła kampanię "Szarpnij się na dobre słowo". W której zachęca właścicieli, by po wizycie u swojego lekarza weterynarii zostawili pozytywny komentarz w internecie.
Dodano: 22.02.2024
Zobacz również
Dodano: 15.01.2025
Dodano: 15.01.2025
Dodano: 15.01.2025
Dodano: 15.01.2025
W Australii, na zajęciach w szkole, dziewczyny uczą się m.in wymiany koła w samochodzie. Wszystko po to, by uniezależnić się od pomocy innych.
czytaj dalej
Nauka obejmowała również sprawdzanie i monitorowanie oleju, czy płynu chłodniczego. Incjatywa ma za zadanie sprawić, by dziewczynki były niezależnymi, zaradnymi młodymi kobietami. Szczególnie w Australii, gdzie odległości między miastami są duże, a ruch uliczny niewielki.
Dodano: 15.01.2025