cookies

Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

Afganka znana ze zdjęcia National Geographic jako ”dziewczyna z zielonymi oczami” uciekła z Afganistanu przed talibami i jako imigrantka trafiła do Włoch.
logo-head
czytaj dalej
Jak podało biuro premiera Mario Draghiego - władze Włoch zapewniły Sharbat Guli, bo tak nazywa się kobieta ze zdjęcia, bezpieczne schronienie. Zdjęcie Sharbat z okładki National Geographic zostało wykonane w 1985 roku i stało się symbolem wojny w Afganistanie. Fotografia została wykonana przez Steve’a McCurry’ego w obozie dla uchodźców na granicy pakistańsko-afgańskiej. W momencie wykonania zdjęcia dziewczyna miała około 12 lat.
Źródło:  podroze.onet.pl
Dodano: 26.11.2021
autor: MarcinZbezu

Zobacz również

Z badań wynika, że kobiety co 22 dni potrzebują „wieczoru ze swoimi dziewczynami”, by czuć się naprawdę dobrze.
logo-head
czytaj dalej

Badanie przeprowadzone przez Bezel Wines we współpracy z Talker Research, objęło próbę 2 000 kobiet i wykazało, że 78% z nich uważa, iż „girls night” jest konieczna, by się zregenerować. Średnia wskazywana przez respondentki to około 22 dni pomiędzy takimi wieczorami.

Dodano: 27.10.2025
STS Club łączy elementy grywalizacji - zadania, wyzwania i wirtualną walutę - z realnymi korzyściami: bonusami i nagrodami. Prosta mechanika pozwala łatwo gromadzić coinsy i wymieniać je na atrakcyjne nagrody.
logo-head
Dodano: 27.10.2025
STS uruchomił właśnie nowy program STS Club, w którym użytkownicy wykonują różne zadania i wyzwania, zdobywają za to coinsy, które można wymieniać na nagrody, m.in. koszulki reprezentacji Polski, zegarki Garmin oraz wiele innych gadżetów.
logo-head
Dodano: 27.10.2025
Wersow jest bardzo ciekawa reakcji swojej dwuletniej córki na lot w business klasie do Dubaju.
logo-head
Dodano: 27.10.2025
Już dzisiaj o godzinie 22:00 na antenie Comedy Central zadebiutuje 4. sezon "The Office PL". Co tydzień, w każdy poniedziałek, widzowie zobaczą dwa premierowe epizody pełne charakterystycznego humoru, który pokochała publiczność w całej Polsce.
logo-head
Dodano: 27.10.2025