cookies

Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

Administracja Google sprawdzi czy Ekipa Friza naruszyła zasady reklamowe YouTube promując w swoim klipie "Chill" piwo Buh wśród młodych widzów.
logo-head
czytaj dalej

W teledysku "Chill" piwo Buh pojawia się około 20 razy. Producent piwa twierdzi, że nie zlecał Ekipie promowania swojego produktu i nie uzgadniał z youtuberami formy teledysku. Jednocześnie producent poinformował, że przekazał twórcom swój produkt.

"Moim zdaniem współpraca Ekipy z producentem piwa Buh jest mocno niemoralna. Głównie dlatego, że Ekipa zna swój target i wie, że w jej grupie docelowej jest wiele osób niepełnoletnich. Promowanie produktów, które mogą tym młodym ludziom szkodzić i po prostu nie powinni widzieć ich reklam (jak w przypadku alkoholu), uważam za mocno chybione" - mówi na łamach WirtualnychMediów Maciej Pietrukiewicz zajmujący się współpracą z influencerami w kolektywie Dobry Wpływ.

Obecnie sprawą zajmuje się polski oddział Google. Teledysk "Chill" znajduje się w procesie weryfikacji dodatkowej, by sprawdzić, czy spełnia zasady reklamowe YouTube.

Źródło:  www.wirtualnemedia.pl
Dodano: 06.05.2021
autor: MarcinZbezu

Zobacz również

Sony z okazji 30-lecia PlayStation stworzyło limitowaną wersję PlayStation 5 inspirowaną kultowym PlayStation 1.
logo-head
czytaj dalej

Debiut pierwszej konsoli PlayStation miał miejsce 3 grudnia 1994 roku w Japonii. Pierwsza PlayStation zdobyła ogromną popularność na całym świecie, sprzedając się w ponad 100 milionach egzemplarzy.

Dodano: 21.09.2024
32-letnia Selena Gomez stała się właśnie jedną z najmłodszych miliarderek w USA.
logo-head
czytaj dalej

Według Bloomberga 32-letnia aktorka i piosenkarka zgromadziła majątek wart 1,3 mld dolarów. Bogactwo Seleny pochodzi nie tylko z działalności artystycznej, ale również z szeregu przedsięwzięć biznesowych. Gomez jest założycielką marki kosmetycznej Rare Beauty, która odniosła ogromny sukces na rynku.

Dodano: 20.09.2024
W 2024 roku Polacy po Francuzach i Niemcach, są trzecią nacją, która najczęściej odwiedza Tunezję.
logo-head
Dodano: 20.09.2024
Z badań wynika, że Polacy coraz częściej decydują się na wakacje we wrześniu lub w październiku.
logo-head
Dodano: 20.09.2024
Najpopularniejszymi kierunkami późnych wakacji Polaków jest Grecja oraz Turcja, ale też Tunezja. W tym czasie średnia temperatura w pierwszych dwóch krajach wynosi nawet 28 stopni, a morze wciąż jest bardzo ciepłe.
logo-head
Dodano: 20.09.2024